22/03/2022 – 22/06/2022
Artiste: Nora Al-Badri
Al-Badri zgjerohet në arkeologjinë spekulative dhe praktikat muzeale dekoloniale, si dhe të mësimit të makinerive, duke gjeneruar trashëgimi teknologjike. Një rrjet nervor i para-trajnuar i bazuar në teknologjinë GAN (General Adversarial Networks) u trajnua me 10.000 mijë imazhe nga 5 koleksione të ndryshme muzeale me koleksionet më të mëdha të artefakteve Mesopotamiane, Neo-Sumeriane dhe Asiriane. Imazhet u mblodhën në pjesën më të madhe përmes ‘crawling’ dhe ‘scraping’ të uebit dhe pa miratimin e institucioneve (edhe pse ajo i kërkoi çdo muzeu paraprakisht) dhe vetëm dy përmes API-ve të tyre të hapura. Më pas, imazhet e reja sintetike evoluojnë si një kujtim i gjallë i imazheve. Imazhi i krijuar është në të njëjtën kohë edhe vetë artefakti. Megjithatë, materialiteti është shumë i rëndësishëm, pasi imazhet hyrëse janë imazhe të objekteve materiale të së kaluarës sonë. Nëse MI shihet si një teknologji që performon dhe përpunon kujtesën tonë kolektive, ka kuptim ta zbatojmë atë në të dhënat tona të mëdha kulturore të së kaluarës dhe të gjenerojmë imazhe të reja si gjurmë dhe botë imazhesh qarkulluese. Zbatimi i MI në të dhënat e mëdha kulturore siguron njohuri të tjera, më spekulative dhe abstrakte mbi kërkimin e një gjuhe vizuale, formë dhe model të një epoke brenda një konteksti hapësinor specifik: babilonas. Imazhet hyrëse të këtyre bazave të të dhënave mbajnë vetë kohë dhe memorie (patina, copa të thyera, shumica e tyre me rezolucion të mesëm dhe të ulët). Më pas, imazhet e reja sintetike evoluojnë si një kujtim i gjallë i imazheve. Imazhi i krijuar është në të njëjtën kohë edhe vetë artefakti.
Seria përbëhet me më shumë se 150 GAN video dhe mbi 200 imazhe.
Me tekste të shkruara nga:
Prof. Wendy M. K. Shaw, Dr. Fazil Moradi, Dr. Saud Al-Zaid, Daphne Dragona, Dr. Anita Hosseini